Direct contact? Bel 0174 519 100
Nederlands
TNI | Terra Natura International

Marketing in vruchtgroenten

In een markt die wordt gedomineerd door een ruim productaanbod is een goede marketing eveneens een onderscheidende factor. De marketingafdeling van TNI is bovenal een belangrijke sparringpartner voor de telers en telersgroepen van Harvest House. Nieuwe, verrassende, marktgerichte concepten komen tot stand door het directe samenspel tussen telers en marketeers. De afdeling marketing denkt en kijkt ook mee met de telers en retailers om diverse producten en concepten in de markt te zetten. Trends worden op de voet gevolgd. Daarbij kijkt de afdeling marketing altijd goed naar de invloed van deze trends op de eigen producten om op die manier altijd een paar stappen vooruit te denken. De klant wordt nauw betrokken bij dit proces. Door middel van shopperonderzoek en trendanalyses wordt de markt zoveel mogelijk in kaart gebracht, zodat er samen gekeken naar worden naar innovatie ideeën en oplossingen.

De telers van Harvest House communiceren via TNI niet alleen met retailers maar via het platform Groentehelden. Groentehelden is een ode aan alle helden in de groenteketen : van teler tot thuiskok. Het platform heeft als doel een gezonde levensstijl en gezonde voeding op een laagdrempelige manier beschikbaar te maken. Daarnaast wil het platform meer bewustwording creëren en laten zien wat het verhaal is achter de mooie producten in het groenteschap.