Direct contact? Bel 0174 519 100
Nederlands
TNI | Terra Natura International

Marketing in vruchtgroenten

In elke supermarkt kan de versafdeling het verschil maken. Consumenten willen producten ruiken, voelen en proeven. Het draait om een uitgekiend assortiment, de juiste beleving, beste kwaliteit en authenticiteit. Terra Natura International (TNI) is als specialist op het gebied van vruchtgroenten de ideale sparring partner voor de retail. Dat geeft een impuls geven aan het category management.

Partner in trademarketing

TNI werkt nauw samen marketeers en telers van Harvest House, waarin de grootste vruchtgroentetelers zijn verenigd. Op het gebied van trademarketing zorgen TNI en Harvest House samen voor data-analyses, schapoptimalisatie en shopperonderzoek. Die brengen de verdieping die retailers zoeken. Samen hebben wij expertise van de hele keten: rassen, teelt, schappen, verpakking en consumenten. Dat maakt ons als toeleverancier uniek.

Onderscheidende concepten

Naast trademarketing werken we aan nieuwe, marktgerichte concepten. Die komen tot stand door een direct samenspel tussen telers, marketeers en retailers. Via inspiratiereizen en trendpresentaties volgen TNI en Harvest House wereldwijde ontwikkelingen op de voet. Daarna vertalen we die naar onze eigen branche. Onze onderscheidende concepten en innovatieve rassen spelen daarop in.

Groentehelden vertellen hun verhaal

Inspiratie krijgen wij ook via direct contact met de consument. Daarom heeft Harvest House Groentehelden opgericht. Dit platform is op verschillende sociale media present. Op eerste plaats is het een ode aan helden in de groenteketen: van teler tot thuiskok. Op een luchtige manier bevordert het bovendien een gezonde levensstijl en gezonde voeding. Groentehelden vertelt daarnaast het verhaal achter de mooie producten in het groenteschap.